Geplaatst op 1 januari 2018 15:16

Inspiratiesessie social media & vloggen

De voorbereidingen voor de Week van Zorg en Welzijn 2018 zijn al in volle gang, zowel bij WZW als ook in de organisaties. Er worden leuke activiteiten voorbereid en open dagen georganiseerd. Het doel van de Week van Zorg en Welzijn is om mensen kennis te laten maken met het deze mooie sector. Maar hoe zorg je ervoor dat mensen jóuw organisatie (willen) leren kennen? Het imago van Zorg en Welzijn staat centraal tijdens de Week, maar het imago van jouw organisatie is natuurlijk ook belangrijk! Daarom organiseert WZW een middag vol met tips en tricks over het gebruik van social media.

Eerst een korte uitleg over social media en hoe je dit als organisatie optimaal kan inzetten. Vervolgens gaan we praktisch aan de slag met een workshop waarin je de beginselen van vloggen leert.Leer hoe je jouw organisatie op de digitale kaart kan zetten. Schrijf je in voor deze middag en weet tijdens de Week van Zorg en Welzijn jouw boodschap op een eigentijdse manier te brengen!

 

Programma
13.45 – 14.00     Inloop
14.00 – 14.30     Introductie Betuwe on Stage
14.30 –  15.30    Social media optimaal inzetten – door Mark Bos, Opgemerkt
15.30 – 16.30     Vlogworkshop – door Teun Peters

Inhoud
Betuwe on Stage
Betuwe on Stage is een project van 5 vmbo-scholen voor 850 derdejaars leerlingen. Op 27 februari is het Beroepenfeest bij Cinemec Nijmegen. Hier komen geïnteresseerde leerlingen met vragen naar organisaties toe. Klikt het? Dan maak je een afspraak voor de Doe dag op 15 maart voor een werkbezoek. De leerlingen wonen in het gebied tussen Arnhem en Nijmegen.

Social media workshop door Mark Bos, social marketeer bij Opgemerkt
Opgemerkt is een social media bureau uit Nijmegen. Zij ontzorgen ondernemers in heel Nederland van social media-stress.

‘Wij zijn Nederlands, wij zijn nuchter en wij geloven in doen’

In deze presentatie wordt uitgelegd hoe je social media optimaal kan inzetten voor jouw doelgroep. Je wil tijdens de Week van Zorg en Welzijn laten zien wat jouw organisatie doet. Maar hoe laat je dit zien? Hoe spreek je jouw doelgroep aan? En welk medium gebruik je dan? Hier zal Mark Bos je meer over vertellen!

Vlogworkshop door Teun Peters, vlogger
Teun Peters is een Nederlandse vlogger die van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt. Met bijna 120.000 volgers weet hij als geen ander hoe hij de jonge(re) doelgroep moet aanspreken. Naast zijn werk als vlogger maakt hij ook bedrijfsvideo’s.
In deze workshop vloggen geeft Teun je tips & tricks om met vloggen aan de slag te gaan. Boost het imago van jouw organisatie dus door meer gebruik te maken van social media en laat je inspireren tijdens deze middag!

Bekijk hier een van de video’s van Teun (in samenwerking met Tommie in de Zorg).

Datum
Dinsdag 16 januari 2018 van 13.45 tot 16.30 uur

Locatie
Kantoorgebouw Stikkerbuilding
Restaurant De Buutplek
Mr. D.U. Stikkerstraat 10
6842 CW Arnhem

Deelnamekosten
Deze bijeenkomst is gratis.
Bij no show zijn wij genoodzaakt € 50,00 excl. btw in rekening te brengen. Op deze bijeenkomst zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze vindt u op www.wzw.nl.

Aanmelden
Aanmelden kan via www.wzw.nlEr is een maximum van 30 plaatsen. Let op: organisaties die zich al hebben aangemeld voor de Week van Zorg en Welzijn 2018 hebben voorrang op aanmelding.

Informatie
Voor meer inhoudelijke informatie over deze themabijeenkomst kun je contact opnemen met Wendy Penning, w.penning@wzw.nl / 026 – 389 89 83.